mandag 21. januar 2013

GUILTY PLEASURES

Kopp fra Mugtail, deksel fra Toast kjøpt hos nord-design.no og
 print fra theresesennerholtshop.se

 Noen fristelser er lettere å motstå enn andre. Therese Sennerholt sier det så fint på en av sine prints "I can resist everything but temptation" og dette angår i høyeste grad meg også. Det er januar. All overskuddsinntekt burde gå med til sparing og alle ekstra kalorier burde sløyfes, men i mine ører høres dette litt stusslig ut. Noen gleder må vi jo kunne unne oss nå i mørketiden..

Et kjærkomment medlem av Debbiefamilien, som aldri slutter å formere seg..

Jeg har derfor bestemt meg for å bli flinkere til å gjøre noen kompromisser. Drikker jeg for mange kaffe latter med ekstra mye melk tar jeg heller i litt ekstra på trening. Ender jeg opp med et skopar ekstra setter jeg også av en slant til sparing. Og tilbringer jeg litt for lenge av morgenen i sengen, så hjelper samvittigheten meg til å få fart på sakene resten av dagen.

Mulig dette er selvmotsigelse på høyt nivå, men det funker for meg ;-)

3 kommentarer:

  1. Dette høres jo ut som en god plan:))
    Skulle fått til det altså!

    Lekre skooooo ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, hadde selvdisiplinen alltid vært på topp ville man jo kommet langt her i livet;-)

      Tusen takk, så hyggelig å høre at du liker skoene! Ha en skjønn kveld! ♥

      Slett
  2. Så fornuftig! En fin tid å begynne å vær mer bevist på ting. Å kunne kjøpe sko med god samvittighet, DEN likte jeg:) I <3 Debbie shoes too! Så komfortable, selv med høye hæler. Mener jeg har sett dine fine Debbie ballerina sko på instagram, som står nå på ønskelisten min;-)
    Så kjekt å besøke Rom For To bloggen igjen og oppdage nye innlegg fra deg, det er en fryd for øyet her inne hos deg, jeg klarer ikke å se meg mett på de fine bildene dine!
    God klem fra meg <3

    SvarSlett

Takk for at du legger igjen noen ord her på bloggen.
Det gjør meg glad! ♥